27 March 2010

My Friend Is An Actor. (HAHAHAHA)

waaa.Aeit kluar tv la sial.pergh~bangga aku.HAHA. dye kata maybe kluar dlm episod 3. tajuk crite tu K.I.T.A.. ganti crite Awan Dania kt Astro Ria. So,dlm pkul 10 mlm Isnin la. haha.malangnye,aku tade Astro kt umah..(noob). aku ikut nasihat aeit,g tgk tv kt umah jiran aku. hahahaah.. mmber pnye pasal,aku menebalkan muke la kot na g tgk dye brlakon. ok ke tak.haha. ta sabar na kutuk/gelak/puji/comment ect. waa.excited ni..haha. aish~ ble lak na g jamming ngn aeit and farid. lagu billy talent-saint veronika cam best je. tatau ar si aeit leh bwk ke tak. double paddle katanya.haha.si farid plak pesan suro cari lagu yg ade scream.ade la kot part last2 tu.hm,jadilah.

crite psl jamming tringat kt zam.dye ajk join band dye perform gig bulan 5 ni.22 mei kt puchong.aku rse kt Kompleks Rakan Muda la kot.kt mne lagi tmpt kt puchong ni yg bole dibuat gig.takkan IOI Mall..haha.aku jadi rythm gtar ke 2nd vocal.ntah ar.zam kata t jamming kasi setting. tp persoalan sebenar skarang,dorng sume jamming pkul 2-3 pg.aku pulak anak dara. buleh ke join sekaki? aish~ dah la dorng sume study jauh2. hm,takpelah. zam ade kreta. biar dye dtg cni ah.hehe.



p/s: rindu time first time jamm ngn eyra,ayda,jema,tyra and zic,edwin,acap,syamil.HAHA

No comments:

Post a Comment