26 March 2010

batakkkk...

mnggelabah..baru bape bulan abis form 5,da na tunjuk lagak. kutuk2 budak skolah..eee~"ape barang budak skolah..pkai kain biru..budak skolah..." mcm fucker.!@#$%^&* orng lain da berabad abis skolah ta batak pun.argh~ aku langsung ta respect orng camtu. mcm sial la bahabi!!

hari ni,kt skolah.eyra ta dtg.penat katanya.maklumlah,pengawas skolah kn ade kawad utk perlantikan dorng.so,mcm biase.hari ni ponteng dgn kebenaran lg. satu hari ta masuk klas. buat penat jee bwk buku bnyk2..lain kali lau na ponteng lg,kena plan awal2 la.pastu kitorng cari budak2 yg na masuk bowling.letih la shial merayap satu sekolah.pastu lepak2 kt kantin.pastu dpt la idea na buat drama time Minggu BM.crite pasal pertembungan Zaman apabila semua budaya,cara hidup dan bahasa dituturkan berbeza,ckgu suke idea ni.BUT,ktorng ta cukop tenaga kerja mcm pelakon yg berbakat,prop maker dan sbgainya utk mnjayakan drama ni.so,there goes our idea.=_="so, now tatau ar na buat ke tak bnde tu.jema,ayda ngn tyra suro aku je yg perform.aku on je la.haha.

KRING~ waktu persekolahan habis.semua pelajar beransur pulang. aku kluar lmbat skit coz lepak ngn addam black n raziq nyah jap.ble aku kluar je ,chet,van da blah.nasib ariff ade.leh gak sembang2,smbil2 tnggu bas tu kan.pastu balik,sampai umah,trus tdo..time tdo tu! ramai pulak makhluk na kol.aish~menyirap je.mula2,si dino kol,"bella,aku ngan amer da smpai umah ko ni.na ajak lepak,g jamming."and ape kejadah dye gebang.pastu letak.sambung tdo,den adyb lak kol,"bella,aku otw balik ni,lepak ioi nak?"aku kata tak nak.den sambung tdo.lps tu,ade lagi orng na kol,si syuk jambu,"wey bella,ko kt ne?aku na ajk ko kluar ni.g ioi ke,sunway ke."aku kata bpk aku ade kt umah,takleh kuar.ingatkn lps tu da bole smbung tdo dgn aman,rupa2nya ade jugak yg na kol,kali ni tah sape tah,"em,ni bella ke?sy kwn syuk.saya na kwn ngn awak bole??" =____=" takkan aku na kata tableh pulak..lps ha,hm,ye.a'ah.tak,ntah. den letak.. yeah tdo~ akhirnya. yg aku pelik nye.mne pergi si akram ni.slalunye time2 cmni dye la yg paling rajin kol.aku pun mls na pkir pnjang.skang pun da pkul 4 pg.Si akram pun ta kol aku.Aku pun da sakit pale.so,bye.

No comments:

Post a Comment